Marketing Berichten

juli 7, 2017

Social media plan

Een plan van aanpak voor kleine bedrijven om de social media voor hun bedrijf te doen. Het is moeilijk om algemeen een plan van aanpak te maken omdat ieder bedrijf anders is ingericht en een andere doelgroep heeft. Maar hieronder volgen een paar algemene stappen voor een social media plan (meer…)

april 13, 2017

Facebook adverteren is het nieuwe flyeren

Facebook adverteren: daar heb jij vast al vaker over gelezen, maar wellicht dat jij niet weet wat je hier allemaal mee kan. Ontdek nu zelf de mogelijkheden van Facebook ads en hoe je een succesvolle facebook marketing campagne opzet. 

(meer…)

augustus 17, 2016

Meer bezoekers naar je website trekken? jij kan het ook

Iedereen wil zoveel mogelijk bezoekers op zijn website. Jouw site vertelt de bezoekers over jou en/of over jouw bedrijf en jij wil ze zo veel mogelijk triggeren om juist voor jou diensten of producten te kiezen.  
(meer…)

augustus 17, 2016

Stress door Facebook

Veel mensen en kleine bedrijven krijgen “stress” van Facebook, waarom? Omdat ze iedere keer moeten bedenken wat te plaatsen. Er 10 uur per dag op kijken wie wat geplaatst heeft of wat de concurrent gedaan heeft. Lees hier waarom de “facebook stress” toeneemt.

(meer…)

augustus 17, 2016

Zit je als bedrijf niet op Social Media, dan heb je geen bedrijf!

door Gert Idema

Volgens een rapport van “The Forrester Wave”: social risk and compliance solutions, is het om medewerkers te verbieden over ‘de zaak’ in social media te melden niet langer van deze tijd. Medewerkers verbieden om op social media te gaan omdat ze misschien iets verkeerds zeggen over het bedrijf hoort niet bij een goede strategie voor het bedrijf. Op social media spenderen miljoenen mensen grote delen van de dag hun tijd (72% van de gehele bevolking van Amerika bezoekt minstens 1 x per maand Facebook)

Met dit publiek de interactie aangaan is juist een grote kans voor bedrijven, en daarom zou je juist social media activiteit moeten bevorderen voor je medewerkers. Hierdoor wordt je bedrijf of merk nog meer versterkt, meer exposure naar nog meer mensen zelfs je service dienst kan gebruik maken van social media.

Gevaar op Social Media

(meer…)